ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ με έξοδα της Εταιρίας:

Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ’ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ο καταναλωτής δύναται μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών να υπαναχωρήσει από την εξ’ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση.

Περιγραφή Διαδικασίας Επιστροφής:

Βήμα 1:

Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email για τον λόγο της επιστροφής.

Βήμα 2:

Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.

Η επιστροφή πρέπει να γίνει άμεσα (εντός 7 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος) και το προϊόν να επιστρέψει ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση – επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη – παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προϊόντος. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση – επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ ή οι σειριακοί αριθμοί – S/N των προϊόντων) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Χρόνοι:

Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς ( για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών – αποστολών) και 1 – 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς ή επιπλέον 3 – 20 εργάσιμες με αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία – εισαγωγέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Παραδόσεις/παραλαβές προϊόντων μπορούν να γίνουν και στην έδρα της Εταιρίας.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ εντός της εγγύησης:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσετε την αντικατάσταση/επισκευή τους.

Διαδικασία Επιστροφής:

Βήμα 1:

Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email για τον λόγο της επιστροφής.

Βήμα 2:

Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.

Βήμα 3:

Στέλνετε το προϊόν στην έδρα της Εταιρίας αποκλειστικά με δική σας ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σας. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή 9-6) στην έδρα της Εταιρίας.

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης:

  • Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο
  • Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής δεν έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Το προϊόν δεν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
  • Όταν η βλάβη δεν προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
  • Το πρόβλημα δεν οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Το πρόβλημα δεν οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Τα έξοδα αποστολής προς την Εταιρία και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Χρόνοι:

Σε κάθε περίπτωση και για κάθε προϊόν που γίνεται αποστολή σε εμάς (για προϊόντα εντός εγγύησης) απαιτούνται 1-5 εργάσιμες ημέρες για την παραλαβή του (από το τμήμα παραλαβών – αποστολών) και 1 – 5 εργάσιμες για έλεγχό του από εμάς ή επιπλέον 3 – 20 εργάσιμες με αποστολή του στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία – εισαγωγέα για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ από Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσετε την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Διαδικασία Επιστροφής:
Βήμα 1:
Ενημέρωση της Εταιρίας μέσω τηλεφώνου ή email.
Βήμα 2:
Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος.
Βήμα 3:
Στέλνετε το προϊόν στην έδρα της Εταιρίας αποκλειστικά με δική σας ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σας. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή 9-6) στην έδρα της Εταιρίας.
Όροι και προϋποθέσεις για επιστροφή προϊόντος από υπαναχώρηση:
Το αίτημα για υπαναχώρηση θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση.
Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές.
Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Τα προϊόντα επιστρέφονται πάντοτε με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή και θα πρέπει να είναι επιμελώς συσκευασμένα μαζί με όλα τα απαραίτητα παραστατικά (απόδειξη, τιμολόγιο, φόρμα RMA κλπ).
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής:
Σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Το https://grbazaar.gr/ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του μόνο μέσω τραπέζης με κατάθεση στον λογαριασμό του.
Για τις περιπτώσεις επιστροφών σε λογαριασμό τραπέζης ο χρόνος επιστροφής είναι 14 εργάσιμες ημέρες και τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή.
GR Bazaar – Κωνσταντίνος Κατιρτζής
Ιερά Οδός 89, Αθήνα 118 55
Τηλέφωνο: 21 0341 0430
Mail info@grbazaar.gr

Close Menu
×
×

Cart